Cea mai romantica experienta intr-un city break alaturi de CHRISTIAN TOUR

Tenerife-sunset-768x503

Hello beauty’s,

Prima proba in competita SuperBlog 2018 mi s-a parut usoara, insa aceasta era exact pe placul meu.

Eu sunt genul de persoana care planifica mereu vacantele cu cateva luni inainte, asa cum am facut si de aceasta data.

M-am gandit sa-i fac iubitului meu o surpriza si sa-l duc intr-un City Break Christian Tour  in Tenerife.

De 21 de ani, Christian Tour creeaza cate un drum spre fiecare vis si peste 1 milion si jumatate de romani s-au bucurat de vacante perfecte in tot acest timp, cu siguranta am facut si noi parte din cei 1 milion jumate care s-au bucurat pana la extraz de mica escapada in orasul ales de noi.

Tenerife mi s-a parut cea mai buna alegere si cea mai romantica de pana acum plus ca ne-am dorit amandoi sa avem o vacanta a noastra departe de casa, munca si alte preocupari. Mereu voiam sa vedem acest oras si de cate ori era stabilit ca plecam se ivea cate o problema.
De data aceasta am cautat oferte city break, fiind sigura 100% ca vom pleca.
Surpriza mea de ai oferi iubitului o mica vacanta intr-un city break in Tenerife a fost una planuita cu cateva luni inainte de la bilete de avion  si hoteluri Christian Tour pana mancare, vizitat locuri si chiar si shopping.

Desi mi-a fost usor de facut acest lucru cel mai greu mi s-a parut sa ascund de el aceasta surpriza cu o saptamana inaintea plecari.
Stiam ca isi doreste aceasta vacanta si eram 100% convinsa ca planul meu era de mare succes. S-a bucurat enorm ca mi-am aratat biletele si era nerabdator de plecare mai rau ca mine.

La o saptamana dupa marea surpriza ne aflam deja in avion spre destinatia noastra, desi a fost primul meu zbor a fost unul placut si fascinant. El mai zburase cu avionul cu 3 ani inainte si cunoastea aceasta senzatie insa pentru mine mi s-a parut unica si de nedescris.

Tinand cont ca a fost prima noastra vacanta, imi doream sa fie una foarte speciala.
Primul nostru zbor cu avionul, primul oras vizitat din afara (cel putin la mine pentru ca el a mai fost plecat) primele zilele plecati departe de casa, aveam nevoie de o astfel de vacanta si acest city break in Tenerife picase la fix.

Tenerife este orasul nostru de suflet, ne-am dorit enorm sa-l vizitam si asta pentru ca ne plac amandurora vacantele cu priveliste spre mare, nisip, piscina, apus de soare si multe altele.
Am avut parte de rasarituri si apusuri de soare superbe, plimbari lungi pe plaja desculti, mancare foarte delicioasa si chiar si partidele de shopping au facut ca vacanta sa fie de neuitat.

Cazarea noastra s-a aflat la Hotelul Noelia Playa. L-am ales pentru faptul ca se afla situat la 300 metri de plaja Jardin a statiunii Tenerife si ofera o piscina pe acoperis si o terasa cu vedere atat spre oras dar si spre munte. Din prima clipa in care am intrat in hotel, ne-au sclipit ochii si asta pentru ca ni s-a parut cel mai elegant, luxos si dotat cu cele necesare dar ofera si o ambianta romantic unde am petrecut impreuna cele mai frumoase zile traite de noi.

87776_app0w58f8b6425d274_noelia_playa_1

Hotelul Noelia Playa ofera numeroase facilitati spre un confort de vis, de la: internet wi-fi gratuit, camera de jocuri, terasa la soare, piscina in aer liber, restaurant, bar, pana la: vedere in oras si munte, cafenele, magazine.

Această prezentare necesită JavaScript.

Camera din hotel avea o vedere magnifica spre Oceanul Atlantic, decorat intr-un stil modern, simplu, clasic, plin de culori calde, spatios, cu facilitati sprecum: tv, aer conditionat, baie, uscator de par si un balcon mobilat, tocmai bun de servit cafeaua dimineata privind spre minunata priveliste.

Cu siguranta din tot ce am trait calatoria cu avionul a fost primul lucru care ma impresionat cel mai tare si ne-a facut ca vacanta sa fie de vis, evident nu mai vorbesc despre intampinarea la hotel, avantajul nostru ca vorbeam limba spaniola si ne-a fost foarte usor sa ne descurcam.

A fost o vacanta foarte frumoasa, cea mai exotica, unica, romantica si de neuitat, ne-am promis sa ne intoarcem si la anul sau cel putin sa mai incercam si alte escapade de city break-uri in alte orase atat de frumoase ca si Tenerife si speram ca data viitoare sa fim 3.

Avem amintiri frumoase, poze sa le aratam si familie, cadouri si mici suveniruri.
A fost vacanta perfecta si am trait cele mai frumoase clipe din relatia noastra.

plaja-munte-palmieri-mare-Tenerife-Spania_shutterstock_3374106-768x514

Christian Tour cu siguranta ofera cele mai frumoase vacante de vis, in cele mai frumoase tari si orase din Europa, va invit cu cel mai mare drag sa incercati o vacanta cu ei si veti trai exact ceea ce am trait si noi: vacanta perfecta.

Acest articol, a fost scris pentru a doua proba in competitia SuperBlog 2018.