Tu cum iti ingrijesti masina?

poza-1024x376

Probabil multi dintre voi aveti carnet de sofer sau va doriti unul. Probabil sunt printre voi posesori de automobile sau poate ca va doriti unul. Poate ca printre voi sunt superbloggeri care deja conduc un BMW sau isi doresc unul.

Eu una ma numar printre voi, desi am crescut de mica cu masina in curte si adoram sa ma plimb cu masina, n-am dat niciodata de permis. Mereu m-am bazat pe tatal/iubitul meu cand aveam nevoie sa merg undeva si necesita un transport mai personal.

Imi place viteza, sa ascult muzica in masina, plimbarile lungi, sau pur si simplu sa stau sa ma relaxez , ba chiar uneori parca ma vad la volan, insa pana in momentul acesta nu am avut curaj sa fac pasul spre un permis de conducere. Nu m-am simtit pregatita psihic pentru acest pas plus ca avand ajutor din partea celor doi barbati din viata mea, am considerat ca nu este necesar sa am si eu unul.

Chiar daca iubesc viteza, masinile si plimbarile lungi si chiar daca nu sunt omul cu permis de conducere, am cateva marci preferate pe care doua le detin si-mi place norm.

Prima ar fi masina tatei un mic Opel Astra, iar a doua este masina iubitulu un BMW Seria 7 Sedan.

Sincer de cand am luat aceasta masina, am devenit dependenta de ea si daca trebuie sa ies din casa, clar aleg sa merg cu ea.

Masina nu este 100% noua, insa ne-am dorit ca macar piesele auto BMW sa fie originale.

Asa ca piesele de BMW de la eXclusiv OEM ne-au venit in ajutor cu cateva lucruri de care masina noastra depindea ca sa fie cat de cat buna si sa functioneze perfect.

Am ales piese originale BMW, accesorii originale BMW, jante BMW 18 originale si chiar parbriz BMW Seria 7 si bara fata BMW Seria 7.

Nu pot sa spun ca nu ne-ar fi bucurat ca masina noastra sa fie 100% noua si cat de originala se putea, dar nu ne-am fi permis o astfel de masina incat sa luam una, dar cu putin ajutor am ales una mai potrivita pentru noi atat ca pret cat si calitate.

Aceasta masina personal nu este greu de intretinut, indiferent cat de frumoasa este. Necesita o spalare din saptamana in saptamana, sau cel mult din doua in doua saptamani si asta pentru ca este putin solicitata, in timpul liber ma ocup eu cat si prietenul de curatenia interioara cat si exterioara, pentru ca ne este mult mai usor si tinand cont ca este a noastra preferam sa o facem cat se poate de curat. Nu suntem experti cand vine vorba de ingrijire sau intretinere, dar achizitile de pe eXclusiv OEM, ne-au ajutat enorm incat masina noastra sa arate de nota 10, desigur si cu ajutorul nostru si sa functioneze fara probleme.

Masina ca si combustibil nu consuma foarte mult iar acest lucru este un avantaj deoarece nu o folosim zilnic, dar in cazul in care intervine ceva o folosim pe ea, cei drept n-o exploatam la maxim, cel putin iubitul meu pentru ca el o conduce, dar sunt zile cand tatal lui are nevoie de ceva si cu siguranta masina noastra este prima la care apeleaza.

In ultima perioada a avut nevoie de cateva piese de schimb si asta pentru ca, atunci cand cumperi ceva  trebuie avut grija ca acel lucru  sa fie cat se poate de nou incat sa nu creeze problem si trebuit inlocuit. Micile excursi pe care le-am avut de cand o aveam cu ea, ne-au bucurat enorm. Functioneaza super bine, motorul nici nu se aude, masina este curate si cu o astfel de frumusete iti este tot dragul de plimbari lungi.

 

Acest articol este scris pentru competitia SuperBlog 2018.

Multumesc pentru vizita!

Kisses, -A!

 

 

Un gând despre „Tu cum iti ingrijesti masina?

Lasă un comentariu